Welkom bij The Glam Lash - Huisregels

Bij The Glam Lash streven we ernaar om elke klant een luxueuze en ontspannende ervaring te bieden. Om de salon soepel te laten verlopen, hebben we een aantal huisregels opgesteld die we vriendelijk vragen dat elke klant respecteert.

Hygiënevoorschriften voor klanten

Om optimale resultaten te garanderen bij uw behandeling, vragen wij vriendelijk dat klanten geen make-up dragen bij binnenkomst in de salon. Dit helpt ons om uw wimpers of wenkbrauwen op de best mogelijke manier te verzorgen.

Graag geen huisdieren meenemen in de salon vanwege hygiene.

Afspraak annuleren of wijzigen

Als u een afspraak bij The Glam Lash moet annuleren of wijzigen, vragen we u dit minimaal 48 uur van tevoren. 

Gevolgen van te laat komen voor een afspraak

Bij The Glam Lash streven we ernaar om elke klant op tijd en efficiënt te bedienen. In het geval dat u te laat komt voor uw afspraak, ben je langer dan 15 minuten te laat? Dan kan dit leiden tot annulering van de afspraak en de noodzaak om een nieuwe afspraak te maken.

Wil je dan toch een behandeling dan betaal je €10 extra kosten per behandeling. 

We vragen om uw begrip en medewerking.

Allergieën

Let op:
Afspraken zijn op eigen risico en als er sprake is van allergische reacties etc moet er van tevoren een patch test gedaan worden wat eigen verantwoordelijkheid is.

Aanbetaling 

Wij vragen een aanbetaling van 31% voor uw behandeling. Helaas kunnen wij deze aanbetaling niet retourneren.

U kunt uw afspraak echter verplaatsen, waarbij wij de aanbetaling van 31% zullen verrekenen met de nieuwe afspraak.

Let op:
Indien u niet opdaagt zonder vooraf te annuleren of te verplaatsen, zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de behandeling in rekening te brengen.

Heeft u nog vragen?

Indien u nog vragen heeft over onze huisregels of behandelingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u te helpen en uw ervaring bij The Glam Lash zo aangenaam mogelijk te maken.